دو رئیس جمهور و تفاوت گارد حفاظت!( محمود ما و حسین اونا!)
(از+)

2 نظرات:

ظاهرا سایت بلاگ اسپات فیل تر شده، و شاید باز هم مجبور به اسباب کشی از این محله باشم. دوستان اگر نظر خاصی دارند مرقوم فرمایند.

۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲:۰۷  

ظاهرا مجموعه خدمات وبلاگ " بلاگ اسپات" و نظایر آن مانند "ورد پرس"و ... تماما از سوی مخابرات، سپاه و وابستگان آنها فیل تر شد. و این دفعه بر خلاف دفعه های پیشین که ارتباط دوستان با وبلاگ قطع میشد، ارتباط من با این سرویس دهنده ها ناقص و دچار اشکالات فراوان شد، به همین دلیل باز هم مجبور به اسباب کشی شدم البته این بار از این محله می روم!
به احتمال زیاد این سخت گیری های اینترنتی (که در نهایت هیچگونه تاثیری ندارد مگر آنکه کلا برق شهر ها را قطع کنند!) مربوط به سخنان اخیر میرحسین موسوی است که با توجه به فضای سانسور و اختناق داخل ایران وبلاگ ها را تنها راه خبر رسانی دانسته بود.
بسیار جالب است که واکنش حکومت به تک تک کلمات جناب موسوی اینچنین وحشتزده و قاطع است، اگر اسم این واکنش ترس از سرنگونی و سقوط تاج و تخت نیست پس چیست؟
امیدواریم این مشکلات هم بزودی حل شود و بتوانیم در سرزمین مادری آزاد و بدون هیچگونه سانسور و چماق و ترس از جان نفس بکشیم.
تا وقتی که مشکل ارتباطی من با این سرویس وبلاگ حل نشده از این محل در خدمت دوستان هستم
به آدرس:
http://benjamin-1.livejournal.com

دوستان حکومتی که تمام تلاششان بر قطع کردن این جوانه سبز درخت کهن آزادی خواهی ایران است بدانند که این درخت ریشه در سالها مبارزه با استبداد و ستم دارد و خوشبختانه روز به روز به لحظه به ثمر رسیدن میوه آن نزدیک تر می شویم و سهمگین تر از این بادها نتوانسته آن را از ریشه در آورد. خوشحالم که به لطف خدا، بزودی می توانم لحظه به ثمر رسیدن این میوه چند ده ساله را نظاره گر باشم.
بنجامین.

۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۷  

پیام جدیدتر پیام قدیمی تر صفحهٔ اصلی