از اینکه باز هم میتونم در وبلاگم در "بلاگ اسپات" مطلب منتشر کنم با دوستان در ارتباط باشم بسیار خوشحالم،
متاسفانه مخابرات، سپاه و دار و دسته حکومتی باز هم حلقه خودی ها را تنگ تر کرد و این بار با اقدامی کورکورانه مجموعه بلاگ اسپات رو فیل تر کرد که این حرکت بدلیل بی هدفی و ترس از سخنان میر حسین موسوی در انتشار افکار و اخبار به نظر می رسد.
تاسف دو چندان نیز از این دارم که گاهی یک نفر دیکتاتور علنا ابراز می کند که من با فلان حرف یا فلان اندیشه مشکل دارم و هر کس را که حرفی بزند یا مخالف من فکر کند سرخواهم برید. خب این شیوه منطقی دیکتاتورهاست. اما در این سری(سری نوین دیکتاتوری!)صحبت از نوع اندیشه یا معنای کلام نیست بلکه خود کلام است، کاری ندارند که تو مخالف میگویی یا موافق. اکبر گنجی هستی یا محمد نوری زاد. فرقی نمیکند چه میگویی، کلا مخالف اندیشه و کلام هستند. فکر نمیکنم این شیوه برخورد حکومت دیکتاتوری حتی به ذهن جورج ارول هم رسیده باشد!
در هر حال اشتباهی که سایر زورگویان تاریخ و جهان مرتکب شدند را این حکومت با عجله دارد تکرار میکند،  و متاسفانه ایندفعه برخلاف بارهای قبل به کاهدان زده است! دنیای مجازی، اینترنت، ماهواره، موبایل و دیگر ابزار عصر جدید حتی از سوی خالقان خود نیز قابل کنترل نیستند چه برسد به تکنولوژی های دست چندم کشوری جهان سوم و محروم از امکانات روز!! فکر نمیکنم که این قدرتمندان سرمست از حکومت قبل از سقوط کامل بتوانند این ناتوانی خود را درک کنند.
به دوستان طرفدار حکومت (استبداد) که تمام تلاششان بر قطع کردن این جوانه سبز درخت کهن آزادی خواهی ایران است می گویم:
بدانید که این درخت -آزادی خواهی مردم ایران- ریشه در سالها مبارزه با استبداد و ستم دارد و خوشبختانه روز به روز به لحظه به ثمر رسیدن میوه آن نزدیک تر می شویم و سهمگین تر از این بادها نتوانسته آن را از ریشه در آورد. با جریان ضد استبدادی همراه شوید نه آنکه با نادانی جلوی آن بایستید، تاکنون هیچ حکومت ظلم و جوری نتوانسته در مقابل خواست مردمش دوام بیاورد...
حرف برای گفتن بسیار است و حوصله و گوش شنوا کم، می گویند در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
من را از نظرات خود آگاه کنید
ضمنا به موازات این وبلاگ، وبلاگ دیگری هم جهت انتشار اخبار و مطالب قرار دادم که دوستان می توانند از آنجا هم پی گیر مطالب این وبلاگ باشند
به آدرس:
باز هم از مشکلات پیش آمده پوزش می طلبم و امیدوارم بزودی همه با هم در ایرانی آزاد و بدور از سانسور و اختناق و ترس زندگی کنیم.
بنجامین

0 نظرات:

پیام جدیدتر پیام قدیمی تر صفحهٔ اصلی